O nama


Bagatin Akademija petogodišnji je projekt kojim Vam želimo ponuditi mogućnost osobnog i profesionalnog razvoja. Akademija je platforma za pozitivne promjene kako u poslovnom tako i privatnom životu. Uz predavanja vrhunskih trenera i kroz radionice na teme “soft skillsa” razvit ćete svoje vještine iz područja upravljanja stresom, vođenja timova, komunikacije, prezentiranja i javnog nastupa, pružanja vrhunske usluge i upravljanja konfliktima, pregovaranja te mnoge druge vještine.

Bagatin Akademija je i odlična prilika za menadžment zdravstvenih ustanova da razvijaju sebe i svoje zaposlenike da budu lideri u svojem timu i vrhunski komunikatori. To je ujedno i mjesto susreta gdje će se moći pokrenuti mnogobrojne suradnje i projekti na nacionalnoj razini kroz B2B ručkove i druženja.

Uz predavanja vrhunskih trenera i kroz radionice na teme “soft skillsa” razvit ćete svoje vještine iz područja upravljanja stresom, vođenja timova, komunikacije, prezentiranja i javnog nastupa, pružanja vrhunske usluge i upravljanja konfliktima, pregovaranja te mnoge druge.

Zašto razvoj mekih vještina u zdravstvu?

Svjetske klinike i poliklinike znaju da klijenti ne uspoređuju samo kvalitetu usluge već i vještine komunikacije, prezentacije i organizacije. Liječnici koji su vrhunski stručnjaci, uz to se trebaju usavršavati u području tzv. mekih vještina:

  • Vrhunska usluga kao strategija!
  • Marketing u zdravstvu
  • Kako upravljati stresom
  • Javni nastup za liječnike
  • Komunikacija s različitim tipovima osobnosti
  • Ophođenje sa zahtjevnim pacijentima
  • Kako zaposliti pravu osobu u medicinski tim
  • Prodaja ili savjetovanje?
  • Kako razumjeti svog šefa
  • Organizacijske vještine
  • Motiviranje pacijenta za promjenu
  • Kako upravljati konfliktima u timu
  • Menadžerske vještine i kako voditi tim
  • Komunikacijske vještine i davanje povratne informacije
  • Pregovaračke vještine
  • Kako rješavati reklamacije
  • Kako se nositi s nepristojnim klijentima
  • Kako pristupiti narcisoidnim, bahatim osobama (šef, kolega ili pacijent)
  • Kako prepoznati psihološko stanje pacijenta
  • Kako se nositi s brigama
  • Kako kvalitetnije surađivati s kolegama
  • Upravljanje vremenom
  • Delegiranje i određivanje prioriteta u timu
Cart