Bagatin Akademija petogodišnji je projekt kojim Vam želimo ponuditi mogućnost osobnog i profesionalnog razvoja. Akademija je platforma za pozitivne promjene kako u poslovnom tako i privatnom životu. Uz predavanja vrhunskih trenera i kroz radionice na teme “soft skillsa” razvit ćete svoje vještine iz područja upravljanja stresom, vođenja timova, komunikacije, prezentiranja i javnog nastupa, pružanja vrhunske usluge i upravljanja konfliktima, pregovaranja te mnoge druge vještine.
Bagatin Akademija je i odlična prilika za menadžment zdravstvenih ustanova da razvijaju sebe i svoje zaposlenike da budu lideri u svojem timu i vrhunski komunikatori. To je ujedno i mjesto susreta gdje će se moći pokrenuti mnogobrojne suradnje i projekti na nacionalnoj razini kroz B2B ručkove i druženja.
Uz predavanja vrhunskih trenera i kroz radionice na teme “soft skillsa” razvit ćete svoje vještine iz područja upravljanja stresom, vođenja timova, komunikacije, prezentiranja i javnog nastupa, pružanja vrhunske usluge i upravljanja konfliktima, pregovaranja te mnoge druge.
Zašto razvoj mekih vještina u zdravstvu?
Svjetske klinike i poliklinike znaju da klijenti ne uspoređuju samo kvalitetu usluge već i vještine komunikacije, prezentacije i organizacije. Liječnici koji su vrhunski stručnjaci, uz to se trebaju usavršavati u području tzv. mekih vještina:
- Vrhunska usluga kao strategija!
- Marketing u zdravstvu
- Kako upravljati stresom
- Javni nastup za liječnike
- Komunikacija s različitim tipovima osobnosti
- Ophođenje sa zahtjevnim pacijentima
- Kako zaposliti pravu osobu u medicinski tim
- Prodaja ili savjetovanje?
- Kako razumjeti svog šefa
- Organizacijske vještine
- Motiviranje pacijenta za promjenu
- Kako upravljati konfliktima u timu
- Menadžerske vještine i kako voditi tim
- Komunikacijske vještine i davanje povratne informacije
- Pregovaračke vještine
- Kako rješavati reklamacije
- Kako se nositi s nepristojnim klijentima
- Kako pristupiti narcisoidnim, bahatim osobama (šef, kolega ili pacijent)
- Kako prepoznati psihološko stanje pacijenta
- Kako se nositi s brigama
- Kako kvalitetnije surađivati s kolegama
- Upravljanje vremenom
- Delegiranje i određivanje prioriteta u timu