MODUL 1: Komunikacija u timu, primanje i davanje kritika

1,500.00 Kn

Komunikacija u timu, primanje i davanje kritika

25.11.2017 | Intenzivne radionice / od 9.00h do 13.30h / Hotel Sheraton

Dobra komunikacija otvara vrata uspješne karijere. Loša komunikacija može dovesti do neprilika s nadređenim osobama i zahtjevnim pacijentima te do propusta u radu i sukoba  timu.  U ovoj edukaciji naučit ćete konkretne načine i pravila kako dobro komunicirati u timu s različitim tipovima ljudi što pomaže i u radu s pacijentima. Dobra komunikacija dovodi do rezultata, čuva timski duh, smanjuje greške u poslu i stres. Tim je skupina ljudi koji rješavaju probleme i imaju neke zajedničke ciljeve, a za to je presudno dobro komunicirati, kvalitetno delegirati i pažljivo slušati. Također ćemo se dotaći i teme feedbacka –„ Kako reći bilo što, bilo kome? Kako razgovarati sa šefom, kako s različitim kolegama. Netko dobro prihvaća kritiku, netko je odbija, neki su ljudi emotivni drugi racionalni. Zajednički cilj tima ima prednost jer se zajedničkim snagama rješavaju problemi i ostvaruju zadaci. Biti sposoban dati konstruktivnu povratnu informaciju kao i primiti je; važna je vještina svake osobe koja komunicira s drugima i koja vodi druge ljude.

Nije raspoloživo

Kategorija:
Cart