7 MODULA (6+1 gratis)

9,000.00 kn

7 modula (6+1 gratis)

25.11.2017 | Modul 1: Komunikacija u timu, primanje i davanje kritika
27.01.2018 | Modul 2: Rad u zahtjevnim timovima i timski rad
24.02.2018 | Modul 3: Organizacija, planiranje i upravljanje vremenom
24.03.2018 | Modul 4: Delegiranje, vođenje i praćenje učinka
21.04.2018 | Modul 5: Komunikacija s pacijentima i empatija – najčešće greške u komunikaciji!
26.05.2018 | Modul 6: Rješavanje reklamacija i prigovora s pacijentima
09.06.2018 | Modul 7: Upravljanje stresom i komunikacija u krizi

Intenzivne radionice / od 9.00h do 13.30h / Hotel Sheraton

 

Nije raspoloživo

Kategorija:
Opis

Opis

7 modula (6+1 gratis)

Modul 1
Komunikacija u timu, primanje i davanje kritika

Dobra komunikacija otvara vrata uspješne karijere. Loša komunikacija može dovesti do neprilika s nadređenim osobama i zahtjevnim pacijentima te do propusta u radu i sukoba  timu.  U ovoj edukaciji naučit ćete konkretne načine i pravila kako dobro komunicirati u timu s različitim tipovima ljudi što pomaže i u radu s pacijentima. Dobra komunikacija dovodi do rezultata, čuva timski duh, smanjuje greške u poslu i stres. Tim je skupina ljudi koji rješavaju probleme i imaju neke zajedničke ciljeve, a za to je presudno dobro komunicirati, kvalitetno delegirati i pažljivo slušati. Također ćemo se dotaći i teme feedbacka –„ Kako reći bilo što, bilo kome? Kako razgovarati sa šefom, kako s različitim kolegama. Netko dobro prihvaća kritiku, netko je odbija, neki su ljudi emotivni drugi racionalni. Zajednički cilj tima ima prednost jer se zajedničkim snagama rješavaju problemi i ostvaruju zadaci. Biti sposoban dati konstruktivnu povratnu informaciju kao i primiti je; važna je vještina svake osobe koja komunicira s drugima i koja vodi druge ljude.

Modul 2
Rad u zahtjevnim timovima i timski rad

Poslovica kojom se naglašava vrijednost i potreba timskog rada glasi: „Nitko od nas nije pametan kao svi mi“. Svrha radionice jest pomoći nam da više vrednujemo timski rad u ostvarenju neke ideje ili cilja te unaprijediti složnost i zajedništvo. Rizik odlaska djelatnika radi loše atmosfere može biti stres za sve članove tima. Često nismo sigurni što je to zapravo tim i tko je uopće u njemu, jer nije nužno da smo u timu samo s kolegama iz istog odjela. Učinkovit timski rad i kvalitetna komunikacija može značajno prevenirati pogreške u radu, nezadovoljstvo pruženom uslugom i spriječiti pritužbe na zdravstvene djelatnike. Brojna istraživanja pokazuju vrijednosti i dobrobiti timskoga rada, no isto tako se navode i poteškoće u organizaciji i realizaciji timskog rada. Ovom radionicom želimo ponuditi put do ostvarenja učinkovitog i uspješnog timskog rada koji zajednički prevladava sve poteškoće s kojima se susreće u svom poslu.

Modul 3
Organizacija, planiranje i upravljanje vremenom

Čovjek ne može upravljati vremenom, no može upravljati sobom. Ljudi koji dobro upravljaju sobom su uspješni i efikasni. Ljudi koji skrivećki trate vrijeme i biraju lakši put često su kasnije vrlo ne zadovoljni rezultatom svog života. Upravljanje vremenom zahtjeva dobre navike i konkretno znanje o alatima koji nas fokusiraju i čine uspješnima. Vrijeme ne možemo zaustaviti ni vratiti, a ipak se često njime igramo. Upravljanje vremenom, i minutama života, ostvaruje nevjerojatne rezultate što se poklapa sa svrhom života i nastaje fantastična lančana reakcija. Osnovna misao je da ne treba pokušavati uštedjeti vrijeme, treba ga pokušati utrošiti mudro. Što radimo kad zapravo ne radimo za vrijeme radnog vremena? Kako trošimo vrijeme kad nam se jedan od glavnih dnevnih fokusa otkaže? Planiramo li naš dnevni raspored i uključujemo li u njega one česte „last minute“ pojave? Bez obzira na dinamiku posla prije kraja radnog vremena sve što je trebalo biti obavljeno mora biti završeno. Radionicom ćemo rasvijetliti ravnotežu vremena koje zaista imamo i zadatke s kojima se susrećemo.

Modul 4
Delegiranje, vođenje i praćenje učinka

Imate li sposobnost motivirati ljude da svaki dan daju najbolje od sebe ili vrijedi poslovica „koliko para toliko muzike“? Vođenje je proces u kojem jedna osoba utječe na ponašanje drugih tako da ono vodi ka ostvarenju određenih ciljeva. Vođenje uključuje i motivaciju ljudi, postavljanje ciljeva i delegiranje. Učinkovito delegiranje je vrlo zahtjevno. To je možda i jedan od težih zadataka koje voditelj treba učiniti, budući da je potrebno  riješiti ravnotežu između previše i premalo delegiranja, odnosno ravnotežu između prevelike i preslabe kontrole. Delegiranje nije samo precizno i jasno zadavanje zadataka te praćenje napretka već delegiranje možemo koristiti kao razvojni alat te za podizanje motivacije članova tima. Važno je znati koje su koristi od  delegiranja  i  koji  su  razlozi  ne-delegiranja  te  kako  uspješno  delegirati i pratiti ostvarenje delegiranog. To se može naučiti! Na radionici ćemo naučiti kako sve to pravilno raditi.

Modul 5
Komunikacija s pacijentima i empatija – najčešće greške u komunikaciji!

Kada je pacijent zadovoljan tada je i doktor zadovoljan. Samo jedan nezadovoljan pacijent s kojim nismo uspostavili uspješnu komunikaciju može napraviti više stresa nego čitav radni tjedan. Ciljevi komuniciranja u zdravstvenoj djelatnosti su razumijevanje, poštovanje, sigurnost, stručnost i toplina te mir osoblja. Posebno treba istaknuti važnost sadržaja i razumljivosti informacija. Jasno je da pacijentima/klijentima treba pružiti što više informacija, ali predstavljanje informacija mora biti zaista razumljivo osobi kojoj su one upućene. Većina  zdravstvenih  djelatnika  nema  dovoljno  znanja  o  empatiji  i  empatičnoj komunikaciji  s  pacijentima, zbog toga je nužno u školovanje zdravstvenih djelatnika uključiti poučavanje o dobrobitima empatije i vježbanje vještina iskazivanja empatije, a upravo to želimo postići ovim modulom. Želimo potaknuti zdravstvene djelatnike da prepoznaju trenutke u kojima je važna empatija kako bi uočili potrebe sugovornika te tako spriječili moguće pogreške u razumijevanju i komunikaciji s pacijentima/klijentima.

Modul 6
Rješavanje reklamacija i prigovora s pacijentima

Koliko nam može vrijediti vještina upravljanja reklamacijama i ljutnjom zna svaki medicinski djelatnik koji došao na metu nečijeg nezadovoljstva koje može biti realno i umišljeno često uz vikanje ili optužbe „drvlje i kamenje“. Reklamacije su sastavni dio svakog poslovanja pa tako i zdravstvenih djelatnika. Ponekad nas mogu i pozitivno usmjeriti u našem radu. Vrlo je važno primiti ih na pravi način, obraditi reklamaciju te na pravilno pokušati otkloniti uzrok nezadovoljstva. Kakve reklamacije su najčešće u Vašoj praksi i kako ste se do sada s njima nosili? Pomoću nekoliko primjenjivih tehnika olakšat ćemo rješavanje reklamacija. Iako je malo vjerojatno da će rješavanje reklamacija postati ičija omiljena aktivnost, ali velika je prednost promatrati ih kao priliku za poboljšanje i izgradnju čvršćeg odnosa s pacijentima/klijentima. Tijekom ovog modula želimo promijeniti Vaš pogled na reklamacije i prigovore te opremiti Vas sa znanjima i iskustvima koja će Vam poslužiti kao putokaz kroz ovaj labirint.

Modul 7
Upravljanje stresom i komunikacija u krizi

Uspješno upravljanje stresom zapravo znači preuzeti odgovornost za ulogu koju mi sami imamo u kreiranju i održavanju stresnog stanja. Važno je razumjeti i preuzeti kontrolu nad svojim mislima, emocijama, dnevnim rasporedom aktivnosti i načinom na koji pristupamo izazovima pred nama. Kod komunikacije u kriznim situacijama često dolazi do svjesnog laganja i prikrivanja istine, zataškavanja izazova s kojima se suočavamo. Radionica će nam dati odgovore kako poboljšati komunikaciju u krizi, upravljati stresom i time olakšati izazov pred nama.

 

Cart