Intenzivan program: 2 dana, 2 predavača
15. i 16. listopad 2019., upisi su u tijeku!
OPREZ!
Program je interaktivan i dinamičan te od polaznika zahtijeva sudjelovanje kroz dijeljenje mišljenja, aktivnu participaciju u diskusijama te postavljanja pitanja edukatorima! Kroz dva dana proći ćemo kroz mnogo realnih primjera za čiju će svrhu sva imena biti izmijenjena 🙂
Opis programa
Riječ prodaja u samom korijenu ima riječ darivanje – dati, davati. To znači da prodajom darujemo svoje klijente nečim vrijednim. Da bi mogli darivati moramo vjerovati da je naš proizvod dobar. Prodaja nije vještina poznavanja prodaje, nego vještina poznavanja ljudi. A što ljudi žele? Zasigurno ne da im se nešto „uvaljuje“. Žele osjetiti skrb onoga tko im nešto prezentira, žele znati da on brine za njih i da im daje nešto što donosi dodanu vrijednost. Zato ovo nije klasičan prodajni trening na kojem se uči kako pregovarati za bolju cijenu već je program koji ulazi u dublji sloj prodaje, a to je – prestanite prodavati i počnite usluživati! Ako se želimo baviti prodajom na ispravan način, nećemo početi s primjenom prodajnih vještina nego ćemo početi s temeljima – poslovnim modelom, kulturom naše kompanije koja gleda dugoročno! Razmišljat ćemo o našim stavovima o proizvodima koje nudimo te njihovim slabostima!
Ispravan pristup prodaji počinje od razvoja kulture usluživanja, vrhunske usluge, brižnosti oko dobrobiti klijenata. Kada smo čisti sa sobom, kada vjerujemo u svoj proizvod i u svoju kompaniju, tada možemo biti u miru i najbolje predstaviti ono što imamo.
Dio treninga bavit ćemo se upravo tim disonancama koje se često događaju u nama – podijeljeni smo oko ispravnosti prodaje. Cilj je vidjeti kako možemo svoje proizvode prezentirati uvijek sa svim srcem i potpunim fokusom na klijenta!
Stoga je cilj programa
- raditi na osobnom rastu i razvoju u prodajnom aspektu
- naučiti razlikovati uvaljivanje od uslužnosti
- upoznati se sa svjetskim primjerima uslužnosti
- naučiti koje disonance upravljaju našim ponašanjem u prodaji
- razlučiti u što vjerujemo, a u što ne vjerujemo prilikom prodaje svojih proizvoda
Za koga je namijenjen
Menadžerima, voditeljima, HR-ovcima koji žele Upravi prodati svoje ideje, prodavačima, djelatnicima u uslužnom sektoru, marketingašima, zaposlenicima čiji glas nikako da se čuje. Svima koji imaju otpor prema prodaji jer misle da je to „uvaljivanje“. Svima koji nisu sigurni da mogu 100% stati iza svog proizvoda.
Sadržaj programa:
I. dan (15.10.2019.)
17.30 – 20.30
Predavanje: Uslužnost VS. klasična prodaja
Shvaćanje prodaje temeljeno je na stereotipnim obilježjima povezanim s tradicionalnom prodajom i prodavačima. Takvo viđenje utemeljeno je na zastarjelom imidžu trgovačkih putnika i prodavača izravne prodaje. Ponašanje potrošača je rezultat velikog broja čimbenika koji su vezani uz psihološke procese i individualne karakteristike čovjeka koje u njima automatski bude negativnu emociju na spomen prodaje. Iz toga razloga želimo usluživati, a ne prodavati. Nije li bolje pomoći osobi da riješi svoj izazov, savjetovati ga o onome što je najbolje na tržištu umjesto mu „uvaljivati“. Ako tako gledamo, prodaja je pomaganje ljudima. Osobni aspekt usluge je neopipljiv, često i važniji od materijalnog te predstavlja kompetitivnu prednost. Stoga, krenimo usluživati.
II. dan (16.10.2019.)
17.30 – 20.30
Radionica: Ja kao prodavač – moja uvjerenja, disonance, ponašanje
Radionica će rasvijetliti naša uvjerenja koja imamo o samoj prodaji, a zatim ponašanja koja proizlaze upravo iz njih. Prvi korak u dobroj prodaji je ostaviti naša uvjerenja po strani. Uvjerenje nastaje kao misao na određeni događaj, ta misao ponavljana je dovoljno puta sve dok je nismo prihvatili kao „istinu“. Dakle, naša uvjerenja su naučena, stoga znamo da ih možemo zamijeniti.
Važno je svoje proizvode i usluge prezentirati uvijek sa svim srcem i potpunim fokusom na klijenta.