Sales boot camp
Prestanite prodavati, počnite usluživati!

Intenzivan program: 3 dana, 6 predavača
1 cilj – sagledati prodaju iz drugačijeg ugla i početi usluživati!

Travanj 2019., upisi su u tijeku!

OPREZ!

Program je interaktivan i dinamičan te od polaznika zahtijeva sudjelovanje kroz dijeljenje mišljenja, aktivnu participaciju u diskusijama te postavljanja pitanja edukatorima! Kroz tri dana proći ćemo kroz mnogo realnih primjera za čiju će svrhu sva imena biti izmijenjena 🙂

Opis programa

Prodaja nije vještina poznavanja prodaje, nego vještina poznavanja ljudi. A što ljudi žele? Zasigurno ne da im se nešto „uvaljuje“. Žele osjetiti skrb onoga tko im nešto prezentira, žele znati da on brine za njih i da im daje nešto što donosi dodanu vrijednost. Zato ovo nije klasičan prodajni trening na kojem se uči kako pregovarati za bolju cijenu već je program koji ulazi u dublji sloj prodaje, a to je – prestanite prodavati i počnite usluživati! Ako se želimo baviti prodajom na ispravan način, nećemo početi s primjenom prodajnih vještina nego ćemo početi s temeljima – poslovnim modelom, kulturom naše kompanije koja gleda dugoročno! Razmišljat ćemo o našim stavovima o proizvodima koje nudimo te njihovim slabostima!

Ispravan pristup prodaji počinje od razvoja kulture usluživanja, vrhunske usluge, brižnosti oko dobrobiti klijenata. Kada smo čisti sa sobom, kada vjerujemo u svoj proizvod i u svoju kompaniju, tada možemo biti u miru i najbolje predstaviti ono što imamo.

Dio treninga bavit ćemo se upravo tim disonancama koje se često događaju u nama – podijeljeni smo oko ispravnosti prodaje. Cilj je vidjeti kako možemo svoje proizvode prezentirati uvijek sa svim srcem i potpunim fokusom na klijenta!

Stoga je cilj programa

  • raditi na osobnom rastu i razvoju u prodajnom aspektu
  • naučiti razlikovati uvaljivanje od uslužnosti
  • upoznati se sa svjetskim primjerima uslužnosti
  • naučiti koje disonance upravljaju našim ponašanjem u prodaji
  • razlučiti u što vjerujemo, a u što ne vjerujemo prilikom prodaje svojih proizvoda

Za koga je namijenjen

Menadžerima, voditeljima, HR-ovcima koji žele Upravi prodati svoje ideje, prodavateljima, djelatnicima u uslužnom sektoru, marketingašima, zaposlenicima čiji glas nikako da se čuje. Svima koji imaju otpor prema prodaji jer misle da je to „uvaljivanje“. Svima koji nisu sigurni da mogu 100% stati iza svog proizvoda.

Sadržaj programa:

I. dan (datum)

17.30 – 20.30

Predavanje: Uslužnost VS. klasična prodaja

II. dan (datum)

17.30 – 20.30

Radionica: Ja kao prodavač – moja uvjerenja, disonance, ponašanje

III. dan (datum)

17.30 – 20.30

Praksa – kako možemo svoje proizvode prezentirati uvijek sa svim srcem i potpunim fokusom na klijenta

Edukatori

Predavač: Fran Mikulčić

Više o predavaču

Predavač: Matej Sakoman

Više o predavaču

Mjesto održavanja:

Edukacijski centar Bagatin, Ulica grada Vukovara 269a/II kat

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Cart