Osobito zahtjevni klijenti

Osobito zahtjevni klijenti

Osobito zahtjevni klijenti

Edukator: Slavko Sakoman

Za bolnicu ili bilo koju drugu organizaciju, ali i za nas same ”osobito” težak odnosno zahtijevan klijent je onaj koji unatoč svim nastojanjima i realno utemeljim očekivanjima ne postiže ni približno željeni rezultat.

Takvi klijenti, bilo da je riječ o pacijentima ili našim kolegama, mogu kod nas izazvati frustraciju, osjećaj nemoći ili generalno otežano funkcioniranje na poslu.

Predavanje prof. dr. Slavka Sakomana namijenjeno je medicinskim sestrama koje žele ovladati sobom i situacijama u kojima su u kontaktu sa zahtjevnim klijentima.

Na predavanju saznajte više o tome:

  • kako uspostaviti kontakt,
  • održati profesionalnu suradnju
  • iz kojih razloga klijenti mogu biti zahtjevni
  • tipovi zahtjevnih klijenta
  • kako im se prilagoditi
Cart